marți, noiembrie 18, 2025
AcasăLink-uri utileStudiu Reveal...

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Timp de citire: < 1 minut

Principalele activități de timp liber ale românilor sunt plimbările în parc (66%), cumpărăturile (63%), mersul în vizită (55%) și ieșirile în oraș în locații Horeca (40%)
4 din 10 români resimt în prezent schimbări ale comportamentelor și obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Detalii »

Olivian BREDA
Olivian BREDA
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro. Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Cele mai recente articole de la Cătălin JILAVU

Tekpon AI Summit 2025: Su...

Extended face primul pas ...

Cele mai recente articole de la Bogdan PĂUNICĂ

Cuvinte cheie cu rată mar...

A început sezonul reducer...

Tactici pentru maximizare...

Cele mai recente articole de la Olivian BREDA

SocialPedia 74: Totul des...

MerchantPro Compass: ziua...

Bilanțul evenimentului Bo...

Toate articolele grupate după Categorie

Toate articolele grupate după Etichetă