luni, octombrie 6, 2025
AcasăLink-uri utileStudiu Reveal...

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Timp de citire: < 1 minut

Principalele activități de timp liber ale românilor sunt plimbările în parc (66%), cumpărăturile (63%), mersul în vizită (55%) și ieșirile în oraș în locații Horeca (40%)
4 din 10 români resimt în prezent schimbări ale comportamentelor și obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Detalii »

Olivian BREDA
Olivian BREDA
Pe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro. Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.

Cele mai recente articole de la Cătălin JILAVU

Cele mai recente articole de la Bogdan PĂUNICĂ

Prețurile și percepția va...

PPC – Pay Per Click...

Cât de important este PR-...

Cele mai recente articole de la Olivian BREDA

ARMO: Comerțul electronic...

Black Friday SUMMIT 2025:...

Se așteaptă ca eMAG să de...

Toate articolele grupate după Categorie

Toate articolele grupate după Etichetă